Witte vullingen

Witte vullingen

Oude tandvullingen zijn vaak gemaakt van (donker)grijs metaal (amalgaam). Dit steekt af bij de rest van uw gebit. Wij kunnen uw amalgaam tandvullingen vervangen door witte vullingen.

Er bestaan 2 soorten witte vullingen:

Composiet vullingen (witte vullingen)

Composiet vullingen zien er natuurlijk uit doordat de kleur wordt aangepast aan de omliggende tanden. Wij hoeven geen gezonde delen weg te slepen om het vulmateriaal houvast te geven. Omdat composiet niet zo sterk is als het eigen tandweefsel, zijn composietvullingen niet altijd geschikt voor grote vullingen.

Porseleinen vullingen (witte inlays)

Porseleinen vullingen worden in de juiste kleur op maat gemaakt in een tandtechnisch laboratorium. Vervolgens brengen wij de inlay op uw tand of kies aan. Deze keramische vullingen hebben een langere levensduur dan composietvullingen en zijn goed bestand tegen verkleuring.

Praktijk sfeerbeeld

Afspraak maken?

Wilt u een afspraak maken of patiënt worden bij Kraan Tandheelkunde Lemmer? Geef aan of u een nieuwe of bestaande patiënt bent:

Spoeddienst

Bij acute pijn of bloedingen tijdens de openingstijden van onze praktijk belt u gewoon het praktijknummer. Buiten onze reguliere openingstijden, op feestdagen en in het weekend kunt u voor alle pijnklachten en/of spoedgevallen welke niet kunnen wachten tot de volgende werkdag contact opnemen met onze spoeddienst via telefoonnummer 0900 - 15 15.

Praktijkinformatie

Openingstijden

Open
maandag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
dinsdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
woensdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
donderdag08:00 - 12:00 | 13:00 - 17:00
vrijdag08:00 - 12:30 | 13:00 - 16:30
zaterdagGesloten
zondagGesloten

* Tijdens feestdagen kunnen tijden afwijken.

De route naar onze praktijk

Tramhaven 1
Lemmer 8531 HP
Route

Patiëntervaringen

1095 reviews · ⭐ 8.9 gemiddeld

Maria is een hele fijne tandarts!

Maria is een hele fijne tandarts. Ze is heel erg aardig, stelt je op je gemak en legt alles goed uit.

Goeie tandartspraktijk

Wordt altijd goed geholpen

Lastige behandeling super opgelost

Een kies moest opnieuw worden gevuld, maar op een zeer lastige plek, vakkundig behandeld door zowel de tandarts als de tandartsassistente. Een 2e kies die vervelend was, direct behandeld tijdens deze afspraak. Ik ben zeer tevreden en tot nog toe zonder kiespijn. Al heb ik geen hekel aan de tandarts, toch merkte ik dat dit een lastige behandeling was. Chapeau voor tandarts én assistente! Groet, Sj. Heerema, Lemmer

Heel fijn geholpen

heb heel veel angst,maar ben prima geholpen

behandeling zeer goed.

Keurig op tijd begonnen. uitleg wat er ging gebeuren . Dit is de eerste keer Bij Kraan Tandheelkunde . is mij ZEER GOED bevallen . Vr Groet Marc vd Molen . Tot in December .

Goede tandarts

Heeft tijd voor je

Prettig en duidelijke communicatie

Prettig sfeer en duidelijke communicatie richting patiënt.

Vriendelijk en deskundig.

Een grote vulling was uit een kies gevallen. Vreesde dat de kies getrokken moest worden maar na zorgvuldige beoordeling is de kies gevuld en behouden gebleven wat belangrijk is voor het dragen van een frame. Opgelucht weer naar huis.

Goede ervaringen

Alles prima! Zowel bij de tandarts Maria als de mondhygiëniste Daphne.

goed

goed

Deskundig advies en behandelingen

Deskundig advies en behandelingen

Goede klantgerichte zorg

Altijd vriendelijk en duidelijk.

Vriendelijk

Vriendelijk en luisterend oor.

Prima geholpen

Vlot geholpen en goede reparatie van de voortanden

vriendelijk en goede adviezen

Het bespreken en uitleg van behandeling en het geven van adviezen

Goed

Goed

vlot en goed

zeer tevreden

Vakkundig

Prettig in de contacten en vakkundig qua behandeling

Uitstekend

Goede behandeling

Uitstekend

Fijne jongeman de mij helpt

Geweldig

Ben zeer tevreden over de tandarts, ze is heel kundig, geeft goede adviezen en is heel vriendelijk.

Bijzonder patiënt gericht.

Mijn ervaring: tot de volgende keer. Zeer gerustgesteld Vriendelijke groet Wilma Spek

Goed

Goed

Ik bedank de dokter, hij was erg aardig.

Ik bedank de dokter, hij was erg aardig.